سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


بکی به رینگ میاد و میگه ما دو هفته تا رمبل فاصله داریم. بکی خودش را مسئول خوب بودن بخش زنان در رمبل میدونه. بعدش به دیواهایی که قراره در رمبل زنان باشه اشاره میکنه. او میگه اونا امیدوارند ببرند و به رسل برسند. از طرفی من حریف دودروپ در رمبل هستیم. دودروپ خودش توان رسیدن به اون مقعیت رو نداشت و من بودم که بهش اون موقعیت رو دادم. او از اسکاتلند اومده تا اینجا خودی نشون بده.منم کمکش کردم اما این دودو نمیتونه تا وقتی من هستم قهرمان بشه.
دودوروپ میاد و میگه تو چیزی به من ندادی و خودم تایتل شات گرفتم. تو ترسیدی با بیانکا مسابقه بدی و من رو برای سابقه ترجیح دادی اما این یک اشتباه بود. حالا بهتره بهم گیر ندادی. بکی میگه اگر به حرفام گوش کنی بهت موقعیت بهتری میدم. بیانکا میاد و به بکی میگه تو فکر کردی بهترین هستی اما اینجا بدون من بهترین نمیشه. تو ازم ترسیدی و نخواستی در رمبل حریفت باشم و در مصافمون دخالت کردی. تو فقط زمان رو در رویی با من رو عقب انداختی. چون من مثل پارسال رمبل رو میبرم و در رسل حریفت میشم.

مورگان میاد و به بیانکامیگه، قراره امشب من و تو مسابقه تیمی بدیم اما فراموش نکن در رمبل حریف هم هستیم. البته الان فقط روی کار تیمی تمرکز میکنیم. دودروپ میگه بهتره یه داور بیاد مگرنه خودم کار اینا رو تمام میکنم.

بیانکا و مورگان و مقابل بکی و دودروپ

 

بکی یک اسلم به مورگان میزنه. او میره برای پین اما دودروپ کاور رو میشکنه. دودروپ خودش از بکی تگ میگیره و میره یک شیرجه روی مورگان میزنه و کاورش میکنه

برنده دودروپ و بکی


دودروپ بعد مسابقه، بکی رو زد

رجی و دانا کنار بت فونیکس و ادج در پشت صحنه هستند. رجی میگه امشب با اوموس مسابقه دارم. بهم راهنمایی بدید. ادج میگه تو شانسی مقابلش نداری و فقط میتونم برات ارزوی موفقیت بکنم. بت به دانا به خاطر دوام اوردن در کمپانی تبریک میگه. دانا هم تشکر میکنه.

 پریست میاد و برای بردن در رمبل از ادج راهنهایی میخواد. ادج میگه روی هدفت تمرکز کن و پس نکش. یه نامه به دست بت میرسه و او میگه ماریس خواسته من تنهایی باهاش ملاقات کنم. ادج میگه باشه.


اونز میاد و میخواد با پریست مسابقه بده. پریست میگه هدفت چیه. اونز میگه فقط یک مصاف تمیز و عادلانه میخوام.


میزگرد اونز

اونز به رینگ میاد و با مردم خوش و بش میکنه. او بعدش رولینز رو به عنوان مهمانش دعوت میکنه. رولینز با کت و شلوار جدیدی وارد میشه. اونز میگه همیشه توی لباسهات خوب به نظر میرسی. او به ملاقات رولینز با رینز اشار میکنه و میگه رفتی حال رینز رو گرفتی.

ست میگه ازین حرفها خوشم اومد. او به درگیری اخیرش با رینز مررو میکنه. او میگه رینز بازی بچه گانه میکنه و منم بازی شطرنج. رولینز کمی کوری میخونه و میگه اگر در رمبل کمربند رو از رینز بگیره میارمش به راو. سی ام پانک نیوز. اونز میگه جالب میشه. ست میگه اره امشب هم بد نمیشه اگر کمی با لشلی و لزنر کل کل کنم.

اونز میگه ممکنه چهره ی کمپانی هم بشی. او بعدش خودش رو به عنوان یکی از شرکت کنندگان رمبل معرفی میکنه و ست بهش تبریک میگه. کوین میگه اگر من و تو در رمبل ببریم میتونیم در رسل حریف هم بشیم.

پریست وارد میشه. ست میگه گمونم اگر نزدیکتر بیایی اونز بهت حمله میکنه. پریست میگه دلتون رو خوش نکنید چون هیچ کدام از شماها در رمبل برنده نمیشید. تازه من اومدم تا بگم که الان با کوین مسابقه دارم.

پریست مقابل اونز

وسط مسابقه به نظر رسید که اونز اسیب دیده. داور خواست که او معاینه بشه. اما اونز ناگهان به پریست استانر زد و کاورش کرد

برنده اونز
نیکی اش در پشت صحنه میگه من در راو قبلی به ریپلی حمله کردم چون او باعث شد تا تیم ما از بین بره. من یک ابرقهرمان هستم. ابرقهرمانها گاهی کارهایی میکنند که مردم عادی درک نمیکنند. ریپلی به زودی خواهد فهمید که به یک ابرقهرمان نیاز داره.


گیبل و اوتس میان و گیبل یه حرفهایی راجب خودش و الفا ادکادمی میگه. او بعدش اوتیس رو تحسین میکنه و بابت بردشون در راو قبلی مقابل رندی و ریدل ابزار خوشحالی میکنه. اونا میخوان که موفقیتهای بیشتری به دست بیارند.

ریدل میاد و مگه قرار بود که امروز سخنرانی خاصی اینجا داشته باشم. او برای گیبل و اوتیس رجز میخونه. محتوای حرفاش اینه که میخواد کمربند تیمی رو پس بگیره. گیبل میگه کسی به تو نیاز دنداره و بهتره بری. ریدل اصرار میکه و گیبل میگه تو ری مچ میخواهی اما حتی نمیتونی این کلمه رو بگی. ریدل سعی میکنه و موفق نمیشه. گیبل میگه رندی حق داشت که ولت کرد. گیبل میگه اگر توانایی خودت رو نشون بدی بهت ریمچ میدیم. اوتیس میره با ریدل درگیر بشه اما رندی میاد و به اوتیس حمله میکنه. او اوتیس رو میزنه و میگه ریمچ قبول میشه.

تیوری پیش مکمن میره و میبینه او داره مسابقه ی قبلی تیوری رو نگاه میکنه. تیوری قول میده که امشب بالور رو ببره. مکمن میگه اگر نتونی خودم میدم لت و پارت بکنند. مکمن بعدش با تیوری عکس میگیره و میره.

بالور مقابل تیوری

بالور یک کیک میزنه. او میره تا کوپ د گریس بزنه اما تیوری با فینیشر بهش حمله میکنه و تمام

برنده تیوری


ریپلی در پشت صحنه میگه کدام ابرقهرمان هست که دوست خودش رو میزنه

 

ریپلی مقابل نیکی اش
قبل از مسابقه، با دخالت کارملا و رلینا، ریپلی به نیکی اش حمله کرد و نیکی هم او زد و رفت. مسابقه انجام نشد


تامینا، توزاوا و تروت در پشت صحنه، رجی و دانا رو نگاه میکنند و گل بلال میخورند. تروت میگه گمونم دانا از رجی اصلا خوشش نمیاد.


رجی مقابل اوموس

رجی روی اوموس پرید اما اوموس بهش اسلم زد و پینش کرد

برنده اوموس

 

ماریس یه رینگ میاد. او میگه میز امشب اینجا نیست و من اومدم تا فقط با بت حرف بزنم. بت همراه ادج میاد چون به حرف ماریس باور ندارند. او از بت میخواد اتحاد بخش زنان رو حفظ کنند تا به مین اونت رسل و سایر افتخارات برای زنان میدان بدند. او میگه نیازی نیست با هم درگیر بشیم. بت میگه بهتره سکوت کنی. تو به حرفهایی که میزنی باور نداری. مسابقه سر جاش هست و به موقع درگیر میشیم. بت میخواد به مردم یک صحنه نشون بده. او به رینگ میره و ماریس عصبی هست. ناگهان میز میاد ادج رو میزنه. بت تا بفهمه چی شده ماریس هم یک ضربه سنگین به او میزنه و میره کنار میز. با لیخند اونا این بخش یه پایان میرسه.

 

استریت پروفیتز در پشت صحنه هستند و داوکینز از فورد میپرسه ممکنه که تو من رو در رمبل حذف کنی؟ قبل اینکه او جواب بده دومنیک و ری میان و میگند ما تلاشمون رو میکنیم تا به رسل برسیم.

ری مستریو، دومنیک و استریت پروفیتز مقابل رود، زیگلر، اپولو کروز و عزیز

ری و دومنیک با کیک، به زیگلر و رود ضربه میزنند. بعدش فینیشر اجرا میکنند. دومنیک روی عزیز هم شیرجه میزنه اما عزیر او رو میگیره. ری با سنتون به عزیز حمله میکنه اما سقوط بدی روی زمین داره. در داخل رینگ، داوکینز به کروز فینیشر میزنه. فورد تگ میگیره و با اجرای شیرجه میره برای کاور

برنده استریت پروفیتزو، دومنیک و ری مستریو

بعد مسابقه ری و پسرش استریت رو به شوخی از رینگ حذف کردند. بعد ری پسرش رو حذف کرد و گفت در رمبل حواست باید جمع باشه

میز و ماریس بابت زدن بت و ادج در پشت صحنه خوشحالند و میز میگه در هفته ی اینده تولد ماریس رو داریم و من بهش هدیه جالبی میدم.


بلیز برای جلسه دوم به مطب روانپرشک میره. اتاق هنوز داغون هست. بلیز میگه یادم نمیاد که من اینجا رو داغون کرده باشم. پزشک ازش میخواد روی کلمات خوب کار کنه. او کلماتی مقثل خانه و دوست رو میگه و بلیز در مقابل هر کدوم فقط کلمه ی لیلی رو میگه. دکتر میگه جلسه امروزمون تموم شد.

 

لشلی مقابل رولینز

لشلی یک سوپلکس میزنه. ست سقوط بدی میکنه. لشلی میاد کار رو تمام کنه اما بنجامین و الکساندر بهش حمله میکنند و مسابقه دیکیو میشه.

برنده با دیکیو لشلی

 

لشلی بعد از مسابقه بنجامین و الک رو زد. اوسوز هم اومدند رولینز رو زدند.

تمام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ دو شنبه 28 دی 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر